Ekaks nöyrä anteeksipyyntöni, ettei eilen tullutkaan kuvia, koska en muistanut tulla koneelle? Mikä on todellatodella hassua:D Mutta katotaan, jos tänään laittaisin kuvia:)

Mitähän tästä päivästä kirjoittaisin? Olin töissä, missä meinas koko ajan mennä hermot ja siksi lähdinkin vähän aikasemmin pois.. vetosin perinteisesti hammaslääkäriin. Sit oonki ollu kotona siit puol kahesta lähtien ja ollu vaan, kattosin Täykkäreiden viime maanantain jakson ja sit tietty True Blodin:) Ooon niiin rakastunu siihen<3 Sit jopa siivosin !8) mutta en tietty paljoon... Vähän peilejä pyyhin ja hyllyjä, mutta se on jo paljon, mutta täytyy myöntää et kaipaan sitä kun huoneessa on todella siistii ja tuoksuu todella raikkaalle:) Nyt kun aurinkokin on alkanu ihanasti paistaa, niin pölytkin ikävä kyllä näkyyy todella hyvin-.- Joten mun on varmaan viikonloppuna tehtävä SUURsiivous, mutta villinä veikkaan,et se taitaa jäädä, koska kaverini on tulos meil viikonlopuks ja pitää kans tehä vähä kouluhommia... Mutta ens viikolla mä sen teen, lupaan itselleni ja teille :)

Yritin äsken ettii jotain kivoi blogipohjia, mut arvatkaapa vaan osaaks mä sellasii lataa ja laittaa, EN ! Tekis mieli välil alkaa opiskelee media-alaa, ni osais koneellakin tehä kaikennäköst hienoo ja kivaa, ku tost lähihoitaja-koulutukses ei pahemmin olla koneen äärees-.- Tai sit mun täytyy varmaan mennä jonnekin Hiiden-opiston ''Näin opettelet tietokoneen käyttöä'', joka on tarkoitettu iäkkäämille ihmisille, jotka juuri ja juuri tietää mikä on ees tietokone, mutta tuntisinpä itteni ainaki siellä sitten viisaaks:) Täytyy heti ens syksynäkattoo paljonko sellanen kurssi maksaa..

Enpä mä sit muuta tänää oo tehny, äiti oli ostanu kaupasta jotain valmis sösseleitä, joten en syöny ees tänää ruokaa, joten ei kuvia, tämän päivän ruuasta:D Ellen mä sit tänää illal viel loihdi tonnikalasta jotain, mitä mun tekee iha törkeesti mieli ! nam:P

Että mä ootan sunnuntaita, kun saa taas iha mielettömän hyviä pääsiäsmunia:))) Tykkään erityisesti juuri noist Kinder-munista<3

Mutta nyt sanon heipparalllaaa ja häippäsen koneelta ainaki vähäks ajaks:D

-Nellukka