Tänään meinas hyppää sydän korviin, kun kuulin et työpaikka mis oon töissä, lopettaa toimintansa kahen viikon päästä ! Siinä meinas itku tulla,koska siellä olen viettäny elämäni parhaimman työharjoitteluni ja siellä jos jossain on paras henkilökunta ! Tänä päivänä hyvä henkilökunta ja niiden yhteishenki on harvassa alallani, minun mielestäni. Jotkut eivät vaan tajua sitä, että opiskelijat ovat samanlailla ihan normaaleja ihmisiä, jotka ovst tulevaisuudessa yhtä päteviä työhönsä, mitä muut ovat nyt, mutta totta kai tietty on niitäkin, jotka osaavat olla todella ihania:) Samassa tuli mieleen, et mistäs mä nyt saan kesätyöpaikan, mutta onneksi ihana pomoni oli hoitanut mulle paikan! :)

Tänää muute on ollu ihan kauhee ilma, ainaki täällä puolella suomea, tekis mieli lähteä lenkille, mut tuol on niin sumuista ja märkää ettei oikee inspaa-.- Oon muuten miettiny et toivottavasti ketään ei haittaa tää ettei näy kuvia mun päivistä jne, koska mä en kerta kaikkiiaan osaa/ymmärrä laittaa näitä oiken tänne postauskiin, no ehkä joku opettaa mulle senki asian iha kädestä pitäen joku pvä:D

Mun tekis iha hirveesti mieli kirjoitella kaiken näkäöstä, mut ei nyt vaan tuu oikee mieli;s

Mutta kirjottelen varmaan seuraavan kerran ylihuomenna, koska mul on huomenna ihan hirveesti töitä, eka klo 08.45- 14.34 koululla ja sit sen jälkeen suoraan omiin oikeisiin töihin ja siellä ollaanki sit klo 21.30 asti, että huomenna voin ollakin hiukan väsynyt, joten tuskin kirjoittelen:D

Heidå !