Työharjoittelussa neljänneks vika päivä ja sielläkään ei oikeen mitään sen erikoisempaa ollu, ku et Yltin tunnilla oppilaat leikkas kalaa, mikäs siis sen parempaa kun heti ekalla tunnilla sellast ällöhommaa:s Ja sit näin tänään myös ala-asteen opettajani, joka siis on tän viiden viikon aikana ollu sairaslomalla ja en oo nähny sitä sitten sillä.. Ja hyi, pakko kertoa teille myös tämä ! Oon koko harjoittelun aikana pelänny, et voi hitto jos tääl on joku päivä pinaattikeittoa, niin en tiiä et itkenkö ja huudanko... Se on pahin ruoka mitä tiedän ja mun puolesta se ruokalaji voitas viedä jonnekin sellaseen paikkaan, mis ei oo pahemmin ruokaa... Toi ei varmaan sielläkään maistuis kovin monelle, kuka ihme ees on keksiny noin pahan ruokalajin?;o Anteeksi nyt vain, jos joku nyt sit rakastaa pinaattikeittoa ihan sydänjuuriaan myöten, mutta mä vihaan sitä koko mun sydänjuuriani myöten !

Kummilla kans käväsin ja siellä sit sain massuni täyteen, kun se oli tehny kaikkee hyvää:) Suklaamoussea esim<3

Eipä mulla muuta asiaa sitten tältä päivältä ollukkaan, nyt nukkumaan ja Matti kyläilemään:)