No niin, tästä se alkaa pienen opiskelija tytön kirjotukset:) Oon jo kauan miettiny et, vitsit ku ois kiva alkaa kirjottaa ikiomaa blogia, omista ''hauskoista'' jutuista, mutta koskaan en oo vaan saanu aikaseks alkaa kirjottaa, mutta tänään sain tämänki aloitettua, ehkäpä vaan siks, että ulkona et TODELLA kaunis päivä ja koulussakin oli tosi hyvä päivä, patsi että meillä oli ruotsin pistari ihmisen ruumiinosista, ja en muistanu vasta kun eilen että se ois ollu tänään, no sainhan mä siitä sit neljä oikeen kymmenestä, joten ei mitenkään kovin hyvä tulos:D Sit meil oli tänää myös taida ja kulttuurin tunnit, joita mä rakastan todella paljon:) Katottiin dvd, mis kerrottiin suomalaisista muotoilijoista ja suunnittelijoista, oli muuten oikeesti tosi mielenkiintonen:)

Aattelin muuten vähän kertoakin itestäni, eli siis oon 18. vuotias tyttö Lohjalta ja opiskelen toista vuotta lähihoitajaks:) Perheeseen kuuluu ihan vaan minä, äiti ja kaks nuorempaa siskoa+ tietty meijän söpis kani<3 Harrastuksia mulla nyt ei varsinaisesti ole, mut seuraan jonkin verran muotia, kokkailen kun tekee mieli jotain hyvää tai kun äiti ei ole kotona, lenkkeilen, luen paljon lehtiä ja kirjoja ja tietty haaveilen mitä mielenkiintosemmista asioista:D

Tänään mulla ei kai mitään suurempia suunnitelmia ole, kun että meen isipapan kanssa käymään mummilla vähän sokerihiiruilemassa ja sit kohta meen varmaan tekemään ruokaa siskoille, kun ne tuleat koulusta kotiiin. Päivän menu siis ihan yksinkertaisesti on ransalaisia ja nakkeja, ihme kyllä että äiti suostu ostamaan mun ja siskojen kinumisen jälkeen ransalaisia, koska hän itse ei voi sietää roskaruokaa:D

Mutta kirjottelemisiin ja voi ollakin jos iltani käy oikeen tylsäks tänään, kerron teille kuinka hyviä mun keitokset tänään oli, ihme ne kyllä tuppaavat varsinkin tämä ruokalaji maistumaan aina melkeinpä samalta, ellei sitten ole  niin törttö, että unohtaa ne uuniin:p

-Nelle