Mulla on niiiiin paljon kerrottavaa:) Alotetaan vaikka siitä, miks ihmees mä oon tähän aikaan kirjottamassa blogia, vaikka mun pitäis olla töissä, no selityshän on siinä, että loukkasin jalkapöytäni keskiviikko-iltana, kun olin suihkussa ja n. 2 l shampoo pullo tipahti siihen, ette vaan arvaa paljonko se sattu... Nyt mun nimettömässä ja pikkurillessä on aivan kauheet ruhjeet ja sattuu niin pirusti kun kävelee-.-

Sit voinkin siirtyä positiivisempiiin asioihin, kuten vaikka siitä, että saan olla kotona pitkästä aikaa yksin ! Ja mulla on kerrankin jotain tekemistä, okei siivosu kuuluu edelleen siihen, mitä mun pitäs tehä, mut sen lisäks teen tänään porkkanakakkua ! Se on jotain niin hyväää ja ruuaks aattelin tehä jauhelihakastiketta ja spagettia,nam:) Sit äiti lupas kans tuoda mulle Kinder- munan kaupasta, kun se tulee käymään tossa kymmenen aikaan, lohdutukseks siitä, et mä en pääse enää Palmusunnuntaisin virpomaan:(

Ja viimesinpänä, muttei vähäisinpänä että se mun kaveri Taija tulee tänään meille viikonlopuks ! Sen bussi lähtee Salosta klo 17.00 ja se on tääl vasta klo 19.00, koska hitto vieköön se menee kaikenmaailman kulmat ja nurkat läpi, niin siinä menee hiukan kauan.. Mutta ei se mitään, meillä on jo illaksi hyvät suunnitelmat, lähtään ninmittäin ehkä kaverin kanssa ajelemaan ympäri Lohjaa, jos siis kaverini Sanni ei ole kipeä:(

Ainiin, voisin kertoa vähän mun matkasuunnitelmista,mitä tän vuoden aikana on tapahtumassa:) Luetteloin ne vaikka tohon niin on selkeenpää

  • .Päiväristeily Taijan ja hänen isän kanssa ensviikonloppuna Tallinaan
  • 23 h risteily äidin, siskojen ja naapureiden kanssa Tukholmaan kesällä.
  • Päivä Tukholmassa risteily kavereiden kanssa myöskin kesällä
  • Mallorcan-matka syksyllä kaverin kanssaRhodoksen-matka kaverin kanssa myöskin syyslomalla
  • Ja Lontooseen kanssa, mutta sen tarkempaa tietoa ei vielä ole, mutta Taijan kanssa pitäs lähteä:)

 Huomiseen !